JAK REKLAMOWAĆ FIRMĘ GASTRONOMICZNĄ?

Każda osoba odpowiedzialna za prowadzenie lokalu gastronomicznego jest w pełni świadoma znaczącej roli rzetelnego marketingu internetowego oraz pojawiających się w sieci rekomendacji, które są pewnego rodzaju przewodnikiem dla konsumentów. Mądre przysłowie mówi – jak Cię widzą, tak Cię piszą, dlatego warto zadbać o pozytywny wizerunek restauracji.

Jak zachęcić potencjalnego klienta do wyboru naszego lokalu? Opinie w Google są często głównym źródłem decyzji. Pozwalają zobaczyć restauracje z perspektywy osoby, która odwiedziła to miejsce przed nami. Zastanawiając się więc, jak reklamować firmę gastronomiczną w świecie online, należy wziąć pod lupę opinie w Google – to one zachęcają (lub niestety zniechęcają) konsumentów do naszych usług.

Nie jest tajemnicą, że bardziej skłonni do podzielenia się oceną w sieci są niezadowoleni goście, którzy pod wpływem impulsu udostępniają negatywne opinie w Google. To duży problem dla restauratorów, którzy codziennie biją się z myślami, w jaki sposób zdobyć więcej pozytywnych referencji, które uznane będą przede wszystkim za prawdziwe opinie i przyczynią się do zwiększenia liczby osób zainteresowanych usługami firmy.

Pod tym względem kluczowe jest pytanie: jak zachęcić klientów do pozostawienia rekomendacji? To zadanie wymaga często odpowiedniej strategii. Jednym z najprostszych sposobów jest poproszenie gości o udzielenie opinii – czy to w bezpośredniej rozmowie, czy za pomocą SMS lub komunikatorów internetowych.

Jednak nie zawsze taka prośba zostaje spełniona, nawet w przypadku zadowolenia z jakości serwowanych dań oraz zapewnień klienta o zamiarze dodania pozytywnych referencji. Ku rozwiązaniu takich problemów została powołana do życia profesjonalna platforma Fixback. Dlaczego jest idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców i restauratorów?

Pozyskiwane na bieżąco opinie w Google to główna możliwość oferowana przez narzędzie. Jak to działa? Klient skanuje telefonem kod QR (bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji), otrzymuje ankietę dotyczącą jakości usług restauracji oraz prośbę pozostawienia rekomendacji – zachętą do wykonania zadania może być np. zniżka na obiad podczas kolejnej wizyty.

To powód, dla którego Fixback jest odpowiedzią na pytanie „jak reklamować firmę?” – wspomaga social media, zachęca klientów do powrotu oraz generuje prawdziwe opinie… a prawdziwe opinie to również te negatywne, które dzięki aplikacji trafiają wyłącznie do wglądu managera lub właściciela.

Reply